I Got You..

Hemma efter ännu en dag i ishallen, spenderade mycket mindre tid i solen mellan passen idag eftersom jag fick huvudvärk igår som satt i idag tills ungefär halva första ispasset sen släppte den.
Har precis duchat och tagit av mig mitt "paket" av tejp som jag har haft på foten de 2 senaste dagarna, ska sätta på nytt imon men kände att det var dags att vädra huden lite plus att det kliade något grymt under tejpen, ungefär som när man har gips!
Tänkte ta med mig kameran i morgon så då blir det lite bilder här på bloggen också!
Gamla bilder, första bilden är ifrån Skara när vi var där i Maj och tränade, andra bilden är ifrån Team Sm förra säsongen! :)
Men nu ska jag laga mat!
Skriver imon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0