Times go by..

Lägerveckan är nu slut, sorry för att det inte blev fler inlägg under den, men jag orkade lixom inte!
Igår var jag med tjejerna på bilderna ovan! Eftersom Olivia, Sara och Emma precis har flyttat hit från Orust så visade jag och Wilma dem runt lite i Jönköping och fixade busskort till dem. Även jag lärde mig något nytt, kan nu meddela att även jag har varit på Petersberg, har aldrig varit där, trots att jag har bott i Huskvarna i 17 år!
Vi gjorde pannkakor också, de blev mycket goda! Om man räknar bort dem med kakao förstås!
Idag har jag grundmålat mitt fönster så nu ska det målas 2 gånger till och sen kan vi börja tapetsera mitt rum!
Nu ska jag ta och äta en mycket sen lunch, är väldigt sugen på stekta nudlar så vi får se vad det blir!
Lägger även in en Amy Winehouse tribute av en underbar sångare, Conor Maynard!

Kommentarer
Postat av: assala

nice med konståkning!:)

kika gärna på min blogg med!:)

2011-08-11 @ 15:36:03
URL: http://assalaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0