To the sky!

Då var den första riktiga skoldagen med riktiga lektioner för trean avklarad!
Dagen började klockan 08:00 med engelska och fortsatte sedan med Matte D, Religion och sedan Svenska.
Jag har bestämt mig för att satsa på Engelska C och Matte D i år eftersom Matte D är väldigt bra att ha eftersom jag går samhäll så är det väldigt sällsynt med Matte D och i Engelska C så kan man göra något prov som heter CAE tror jag och om man klarar det så har man lättare att söka jobb/studier utomlands eftersom det provet gör dig tvåspråkig, vilket är bra!
Lägger in en låt som går på repeat hos mig just nu, får mig på riktigt bra humör! 
Men nu ska jag ta det lugnt, äta eftersom skolmaten inte var den godaste idag och senare ikväll så är det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0