Kommer inte på någon bra rubrik!!

Idag har jag varit ute och sprungit, blev 2.5 km + lite intervall i backe. Helt okej med tanke på att det var andra gången jag sprang sen jag skadade mig så de blir väl 3 eller 4 veckor eller något.
När jag kom hem körde jag styrka också, ska bli biff! Hehe kanske inte men lite starkare i alla fall!
Så jag kommer garanterat att ha träningvärk imorgon.
Nu när jag ändå är igång och skriver kan jag skriva att jag faktiskt hade tänkt mig att springa lite i morgon också, de känns bäst så man kommer igång ordentligt innan säsongen börjar!

Något som får mig att längta till att sommaren ska ta slut förutom konståkning då är såklart hockeyn!
Låten här ovanför är mig extra kär eftersom de sjunger om konståkning i den ^^ hehe!

Kände att det blev väldigt mycket hockey nu.. och kunde haft de som rubrik.. men skit samma! ;D
Ne nu ska jag ta och kolla på film, ev en konståkningsfilm nu i sommarvärmen!
Jag längtar, längtar,längtar,längtar till 1 Augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0