Nu blev det sorgligt..

Hittade just denna videon på random blogg.. och helt plötsligt blev allt väldigt känslosamt!
Jag är inte den som har följt Harry,Ron och Hermione som en idiot men jag har läst ett antal böcker och sett ett antal filmer, dock inte alla..
Men tänk att det faktiskt är slut nu, det kommer inget mer.
Jag menar, detta har jag växt upp med första filmen kom när jag var 8 år, och det var även då jag gav mig på att läsa den första boken, vilket var ett omöjligt projekt för den 8 åriga mig så jag gav upp och läste ut boken när jag var 11 tror jag. Filmen såg jag dock och blev kär direkt.
Har 3 Harry Potter spel till datorn, och min andra programmusik var faktiskt Harry Potter, åker konståkning om ni hade missat de!
There it is! Oh vad jag älskade den musiken! <3
Sen var jag medlem på den där Harry Potter sidan, kommer inte ihåg vad den heter just nu men den fick tyvärr läggas ner.. Kan mycket möjligt har hetat Hogwarts något :)
Okej, när jag nu sitter och läser detta så inser jag att jag kanske är en nörd i alla fall.. För nu ser man hur Harry Potter har följt mig under min uppväxt, lixom många andras..
Nej usch vad sorgligt det blev nu, men har fortfarande de 2 sista filmerna kvar.. vill inte att de ska ta slut nämligen !
Men innan jag ser dem ska jag ta och kolla på alla filmer, ett såkallat Harry Potter maraton!
Nej nu ska jag inte sitta här och deppa, men buhu varför är det slut!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0