I close my eyes..

Sitter hemma, utanför fönstret blåser vinden hårt, här innen så låter de som om någon håller på att riva hela huset men i egntligen är det bara snickarna som fixar det sista på våran källare, vilket i sin tur betyder att jag snart kommer att få ett nytt rum! :D
Men nog pratat om det.
Idag var jag i skolan från klockan 8 till ca 12:30 och skrev prov exakt hela tiden, först matte nationella och sedan ekonomi prov. Hoppas att det gick bra i alla fall, tillslut kunde jag inte ens se vad det stod utan var tvungen att ge upp, och då var jag trött kan jag säga!
Men nu är jag hemma, har ätit lite och spelat piano som är min nya huvudsyssla här hemma känns det som..
Det är träning ikväll, får se om jag ska träna.. beror på hur jag mår sen..
Men nu ska jag hitta på något kul eller något!
Ha de bra!
Weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0