Things to write about

Jo, såhär är det att jag är usel på att skriva blogg, men denna gången skall jag allt lyckas!
Så jag tänkte mig att skriva ett inlägg, varje eller varannan dag som ska handla om mig eller något av mina intressen. Kommer såklart att skriva vanliga inlägg också.
Jag tänkte mig något i denna stilen,
Dag 1: Intresse för serier
Dag 2: Intresse för film m.m
Dag 3: Konståkning
Dag 4: Intresse för musik
Dag 5: Fotografering
Dag 6: Datorer
Dag 7: Musik
Dag 8: Om mig själv
Dag 9: Jag som liten
Så om det är någon som är nyfiken på att veta något mer om mig, bara att kommentera! :)
Jag börjar med Serier idag, såfort jag har publicerat detta inlägget! :)
Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Linnea L ofc;o<3

sv; tacktack, du med faktiskt <3 kom gärna tbx o kommentera mer ngn dag på min blogg<3

2011-05-25 @ 23:00:27
URL: http://lillatjejenlilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0