Waiting for the end..

Tänkte att jag skulle vara duktig och skriva ett inlägg till idag, men dock vet jag inte vad jag ska skriva om!
Skolan idag var sjukt lam, först hade vi dans och vi dansade vals.. sådär lagom kul.. men sällskapet var bra i alla fall! :D
Sen så hade jag matte, och fattade faktiskt en ny grej inför nationella, men nu kommer jag inte ihåg vad det hette, men de var tydligen viktigt!
Efter matten hade vi svenska och bokredovisning, vilket gick bra.. eftersom jag inte ansträngde mig så värst mycket!
Sen trodde jag att jag skulle få gå hem, men nej då var man tvungen att stanna för att ha engelska i typ 15 min. Men de positiva var att skolmaten var god och vi fick reda på engelska nationella och jag fick VG! :D
Hehe, sen traskade jag mig hem och gjorde absolut inget tills jag åkte till IKEA, efter det var det träning och jag kommer garanterat att ha träningsvärk i magen i morgon och antagligen på en massa andra konstiga ställen som
vanligt!
Men nu ska jag ta och kolla på en film, eller sova får se hur jag gör.
Kan lägga in en bild på veckans snygging enligt mig
Josh Duhamel = sååå snygg!!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madeleinee

åh, han är söt. :)

2011-05-24 @ 18:43:43
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0