Every teardrop is a waterfall!

Börjar inlägget med en riktigt go låt som alltid får mig på bra humör!
I TURN THE MUSIC UP, I GOT MY RECORDS ON
I SHUT THE WORLD OUTSIDE UNTIL THE LIGHTS COME ON
MAYBE THE STREETS ALIGHT, MAYBE THE TREES ARE GONE
I FEEL MY HEART START BEATING TO MY FAVOURITE SONG..
Eftersom jag är så fruktansvärt dålig på att blogga om mitt liv så tänkte jag byta inriktning på bloggen lite, eftersom jag näst intill beroende av film, serier och musik så tänkte jag att jag kan blanda information om mitt liv med sånt.
Kan vara kul att läsa i framtiden i alla fall.
Jag tycker även att blogg.se ska göra en app till android så jag kan blogga från mobilen istället, så kan man uppdatera lite oftare!
Eftersom jag är på städhumör idag så tänkte jag faktiskt ta och fortsätta mitt städande nu, så blir föräldrarna glada också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en tävling på min blogg där man kan vinna en liten goodiebag (man borde då kunna kalla det för en liten goodiebag). Om du är med så kom ihåg att läsa reglerna noga för om du inte gjort det man måste göra så diskvalifiseras ditt bidrag!

Lycka till! ♥

http://idahtt.blogg.se/2011/october/tavling.html

2011-10-14 @ 15:50:08
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0