Jag är en vampyr, jag suger och spyr!

Gårdagen bestod av städa, film lite idol och Grey's anatomy!
Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan den serien!? Den är så grymt bra, och beroendeframkallande.
Så om ni inte har sett den så är det något som jag verkligen rekommenderar!
Den är inne på 8 säsongen nu, så ni som inte har sett något har en del att ta igen!
Morgonen bestod av träning 07:55-08:50 sen var jag och köpte frallor, läste i min svenska bok som ska vara utläst på tisdag, har typ kommit halvvägs så jag får kämpa på nu. Även kollat på lite klipp från gårdagens Idol!
Nu ska jag hoppa in i duchen lite snabbt, äta något och sen ut till den andra ishallen och vara tränare i 2 timmar för skridskoskolan!
Skriver igen när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0