You and me always, and forever

Låten som lyssnas på i skrivandets stund har ni här under!

The Wannadies – You And Me Song
Så, jag har inte riktigt koll på när jag bloggade senast, men i alla fall så hade jag tävling i helgen ( kommer en bild i slutet på inlägget) det gick väl inte så jättebra, var skakis och orkade knappt hela programmet. Jag skyller på en förkylning i kroppen och att de var min första tävling för säsongen och nytt program. Ja, jag var nervös helt enkelt.
Men jag tar nya tag, nästa tävling är på lördag och då är det Norrköping och säsongens första klubbtävling som gäller, den som var nu i helgen gick i Ulricehamn och var en stjärntävling och där får man inte poäng utan omdömen istället.
Har precis skrivit klart mitt specialidrotts arbete som tillslut blev 947 ord typ, nu har jag "bara" svenskan kvar + att jag måste plugga till rättskunskaps provet på tisdag och läsa på religionen tills på onsdag, och sen så måste jag hinna klämma in lite körkorts teori, detta kan bli kämpigt.
Men som tur är det lov nästa vecka och då kan man vila ut sig lite.
Nu ska jag börja fundera på svenskan, sen är det konståkning klockan 23:45 tror jag det började, så man får väl gå och lägga sig och sen gå upp och kolla på de för det var damernas fria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0