...Armies of one on a battle field...

Har 3 saker att säga!
  1. Jag är verkligen dålig på att uppdatera min blogg..
  2. Jag har tagit körkort!! Så nu vet man inte om de är säkert i trafiken längre.. hehe!
  3. Ulrik Munther ägde sönder i Melodifestivalen idag!!!!
Okej jag har faktiskt lite mer att säga, imorgon har jag tävling i Skövde och jag ska upp om 7 timmar så jag borde verkligen inte sitta här och skriva mer nu!
Måste komma på något jag kan göra med håret imon också, kommer nog bilder imon när de är klart!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elise ♥

Grattis till körkortet!! Vilken klass tävlade du i? Gick det bra? Några från vår klubb var där och tävlade :)

2012-02-12 @ 17:35:31
URL: http://elisefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0