Resursdag!

Jag älskar när skolan sätter in små resursdagar lite här och var, även om det nyss var lov så var det otroligt skönt att slippa skolan för en dag.
Men jag har faktiskt inte legat och latat mig hela dagen!
Jag har både städat delar av övervåningen extremt noga samt lagt in de resterande kläderna i min nya garderob
Fast detta är bara halva därav en överfull garderob, men vi har inte satt upp den andra halvan än.. kommer förhoppningsvis till helgen!
Men eftersom det var resursdag så har jag även legat och latat mig framför datorn/Tvn med film och serier.
& appropå min överfulla garderob så fick jag nya kläder av pappa idag igen ( han får köpa billig 2 sortering från HM) 13 stycken olika klädesplagg blev det idag, jag blev glad såklart även om garderoben kommer bli ännu mer fullproppad när dessa kläder läggs in.. får se om jag behåller allt :)
Men nu ska jag inte sitta här och skriva om mitt otroligt ohändelserika liv, konstigt ord.. men i alla fall, bjuder på en till bild dagen till ära!
Otroligt fin bild.. eller kanske inte! Men den beskriver min trötthet just nu bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0